środa, 18 lipca 2012

A może ogóreczka...

...w zalewie musztardowej ?
Sezon ogórkowy w pełni. Być może nie wszyscy znają smak ogórków w takiej właśnie zalewie, a mieli by ochotę spróbować.

- 4 kg. ogórków ostrugać i pokroić wzdłuż na cztery części, poukładać w słoiku
- na spód słoika dać ziele angielskie, koper świeży, liść laurowy
- ugotować zalewę   - 5 szkl. wody
                                -1 szkl. octu
                                - 1 szkl. cukru
                                - 3 łyżki soli
po zagotowaniu wystudzić, następnie dodać 5 łyżek musztardy, rozmieszać, zalać ogórki i pasteryzować ok.5 min.



Być może trochę w słoiku mętnie wyglądają, ale ja bardzo je lubię i wszystkim polecam. Smacznego

8 komentarzy:

  1. ja nazywam je pikle... pyszne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszne są :) a w carry jadłaś mniam mój prawie 3 latek je uwielbia (musztardowe też ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne są te ogórki! moja mama też takie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poprostu nie wierzę-Basia przy kuchni-a co na to Roman???chyba poczuje się zaproszona na te ogóraski,pasować bedą najlepiej do kiełbaski z grila?

    OdpowiedzUsuń
  5. o pychota, ja też takie lubię, /juz nawet trochę zrobiłam/ pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam nad zrobieniem takowych ogórasków :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej zalewie robimy cukinie , tez jest smaczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie ogórki:)

    OdpowiedzUsuń