środa, 11 września 2024

Życzenia w pudełku...

 Tym razem życzenia ślubne zapakowane do kartonowego pudełka.

Wykorzystałam tu papiery od Itd.Colection, które jak zwykle szczerze polecam.

Ponieważ w ofercie sklepu nie ma już złotego papieru, podlinkuję srebrny.

Może ktoś będzie chciał go wypróbować w swoich pracach. ja osobiście bardzo , ale to bardzo go lubię.

Papier z zestawu nabłyszczyłam folią Termoton. Oczywiście moje zdjęcia nie oddają pięknego efektu końcowego.

Mimo, że jest to moja praca, powiem nieskromnie że sama się zachwyciłam.

Warto pobawić się folią i papierami, tym bardziej że już niedługo będziemy tworzyć kartki świąteczne...

Zestaw do scrapbooking (HS code 48025890) SLS-040 ''Gothic Stories 2''














Pozdrawiam
Dziękuję za odwiedziny i komentarze



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz