środa, 6 lipca 2016

Odwiedziłam piękne...

... miejsca.

Najpierw Kłodzko i jego twierdza.





Potem Błędne Skały i Góry Stołowe.
Przepiękne miejsca. Już tam byłam, ale zachwycałam się tak samo jak poprzednim razem.







Kolejne miejsca następnym razem.

W mojej witrynie obserwatorów pojawił się ktoś nowy. Witam serdecznie.

Na koniec dodam, że nie tylko zwiedzam, ale cały czas pracuję.
Już zdekupażowane wilki na owalnej sklejce.
Prace wykonałam na zamówienie.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

10 komentarzy:

  1. Cudne miejsca, Błędne Skały też kiedyś "obchodziłam" ale chętnie bym wróciła! Wilki naturalne na tych dechach - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś w moich stronach :-))) Też się wybieram do twierdzy w tym roku ;-))) Rzeszowszczyzna też piękna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkasz w pięknych okolicach
      A jeśli chodzi o Podkarpacie, to mamy naprawdę dużo do pokazania, zwiedzania i podziwiania.... troszkę nieskromnie to wyszło..... hi hi hi

      Usuń
    2. To też wiem ,bo mam rodzinę niedaleko Rzeszowa i czasami odwiedzam te piękne tereny :-)))

      Usuń
  3. Byłam tam kiedyś i powiadam, że jest tam cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wycieczka :) Pozazdrościć :) A praca piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Góry Stołowe można patrzeć i patrzeć i ciągle coś nowego widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te wilki :) Sama bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace piękne, chlapania dodają uroku:) A miejsca cudowne, też całkiem niedawno byłam, więc z przyjemnością Twoje fotki jak wspomnienia oglądam:)

    OdpowiedzUsuń