niedziela, 1 grudnia 2019

W klimacie...

....świąt

Prace utrzymywane w klimacie
Świąt Bożego Narodzenia
Tym razem bombki akrylowe, w których zamknęłam zimę
od Itd.Collection
- Przekładka do bombki TAG0141
Jak zwykle materiały tej firmy wciąż mnie zachwycają i szczerze polecam.

Oczywiście użyłam tu jeszcze różnych past, aby praca mogła być wykończona.
Natomiast sam papier jest tak piękny, że bez tych dodatków również daje wspaniały efekt














Pozdrowienia dla odwiedzających i komentujących.
Dziękuję.

5 komentarzy:

  1. Śliczności Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię serdecznie w ten zimowy wtorkowy dzień 🤗
    Usiadłam sobie właśnie na kanapie i postanowiłam że zerknę Co ciekawego dzieje się w blogowym świecie i tak trafiłam tutaj do Ciebie .
    Spoglądam co chwilę przez okno bo słońce już powoli zaczyna się chować i niebo prezentuje się niezwykle malowniczo .
    Twoje ozdoby świąteczne prezentują się bardzo magicznie przepięknie będą wyglądały na choince !
    Powiem ci że w tym roku spełnia swoje małe marzenia i kupię choinkę żywą Już nie mogę się doczekać aż się stroją ciasteczka owoce i kolorowe własnoręczne ozdoby 💕

    ✨odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swojej przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka 💕

    OdpowiedzUsuń