wtorek, 4 października 2022

W świątecznym klimacie...

 Dziś karteczki z motywami świątecznymi

przekazane na cel charytatywny.

Każda cegiełka, którą dokładam, aby komuś pomóc, daje mi dużo radości i satysfakcji.

Użyłam tu w większości materiały od Itd.Collection.

Jestem bardzo wdzięczna tej firmie, za każdy skrawek papieru,

dzięki czemu razem możemy czynić dobro.

Dziękuję z całego serca.

Nawet papiery z grafiką, przeznaczone na kalendarze adwentowe

u mnie znalazły zastosowanie w kartkach.

Czyli nie ma reguły. Liczy się pomysł i kreatywność, a pzedewszystkim materiały od Itd.Collection

o szerokim zastosowaniu.

Wszystkie papiery i inne materiały, z całego serca polecam. Są naprawdę piękne.

Zachęcam do skorzystania z ich oferty, jak również do pomagania potrzebującym.

RAZEM MOŻNA WIĘCEJ


Wykorzystałam w tych pracach przeróżne tagi, bazy i papiery.

Nie wszystkie mogę oznaczyć, ponieważ pochodzą z wcześniejszych kolekcji

Tagi do scrapbookingu TAG0054









W tym samym celu wykonałam przywieszki do świątecznych prezentów.
W sumie 36 podarunków przyozdobionych będzie takimi właśnie bilecikami.
Tu już były materiały różnych firm







Bardzo dziękuję za obecność na moim blogu
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnego wpisu

2 komentarze:

  1. Kartki Świąteczne przepiękne - takie w "starym stylu" z mojego dzieciństwa (prawie). Zestawienie kolorów: zielony, czerwony i niebieski - jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki! Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń