sobota, 10 lutego 2024

Kartki świąteczne...

 Kartki wykonałam z prześlicznych papierów od Itd.Collection.

Polecam z całego serca. Nie tylko te, ale wszystkie kolekcje i inne materiały tej firmy

sprawdzają się w pracach na różne okazje

Kartki przekazałam na licytację, dla Kacperka potrzebującego wsparcia.

Jest takie powiedzenie

Kropla drąży skałę....

I tak samo jest z pomocą, licytacjami dla innych.... te małe kwoty po 5, 10, 15 złotych, 

dają setki a potem tysiące, które trafiają dla osób, dzieci które tego potrzebują

RAZEM MOŻNA WIĘCEJ...

Papier do scrapbooking (HS code 48025890) SL1127












Pozdrawiam serdecznie

Dziękuję za odwiedziny i komentarze

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje kartki, urzekają minie swoją subtelnością, elegancją, wyjątkowymi motywami jaki dodatkami, cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kartki rewelacyjne, ale te z zajączkami cudo. Pozdrawiam. Podeślij link do licytacji

      Usuń
    2. bardzo mi miło że sie podobają. Te kartki już zostały zlicytowane, ale zapraszam do zaglądania na grupę Kacperka, może spodoba sie coś innego..... https://www.facebook.com/groups/kacperstoj

      Usuń
  2. Cudowne karteczki - mój ulubieniec to ta z zającem :-)

    OdpowiedzUsuń