czwartek, 21 marca 2024

Prosty decoupage...

 To naczynie, było mocno poturbowane "przez czas"

Nadałam mu "nowe życie", wykorzystując papier ryżowy od Itd.Collection.

Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię taki prosty dekupaż.

Bardzo podobają mi się prace z wszystkimi masami, foremkami, w co ja również się zaopatrzyłam,

ale jakoś.... coś tam próbowałam, nie źle wychodziło, ale....

póki co działam tak, jak najbardziej lubię.

Ta praca nie jest na "glanc". Lakierowane chyba tylko dwa razy. Bez szlifowania, bez głaskanie.

Według mnie, tym razem tyle wystarczyło i tak zostanie, bo ja po prostu tak ten garczek widzę

Papier ryżowy (HS code 48021000) R0121


Papier, szczerze polecam










Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję za odwiedziny.
Jeżeli podoba Ci się moja praca, zostaw słówko...





4 komentarze:

  1. Cudownie wygląda! Też bym taki chciała mieć w ogródku :-) Bardzo urokliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za bycie źródłem inspiracji i wiedzy w Twoim poście. Odwiedź naszą stronę, aby zobaczyć, jakie materiały przygotowaliśmy na temat gry Aviator.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś naczynie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń