piątek, 7 czerwca 2013

Portal Scrapujace Polki....

....zmienił troszkę reguły zabawy i wyzwania będą raz w miesiącu.
Zgłaszam moją patchworkową kartkę na czerwcowe wyzwanie.


Kolejna kartka urodzinowa w większym formacie jest dla miłośniczki koni.
Taka w sumie prosta, bo niewiele dodatków, ale jakoś nic mi nie pasowało.


Jeszcze dwie imieninowe.



Kartka z Hello Kity jest dla Mayi, która kończy 5 lat i jest fanką tego sympatycznego kotka. Obrazek znaleziony w sieci.


Bawiłam się również szydełkiem i powstały takie oto kurki.


Takie piękne serwetki dostałam od Artemyszki. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.


Bardzo serdecznie dziękuje za odwiedziny, komentarze, za to że znajdujecie czas aby tu wpaść i skrobnąć parę słów.
Pozdrawiam i przesyłam gorące buziaki i uściski z wcale nie najcieplejszego Podkarpacia, szczególnie dla Anny Muszyńskiej i Ela czary mary, które zostały moimi obserwatorami.Dziękuję.

13 komentarzy:

  1. Basiu, kartki śliczne.
    A czy kokoszki zniosły już jajeczka.
    U nas też paskudna pogoda, jak troszeczkę wyjrzało słońce, to i tak przyszła burza i musiało polać.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne kartki ;) Szczególnie patchworkowa mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko jestem pod wrażeniem :)
    Jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, piękne karteczki !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki!!! Szczególnie ta z końmi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O, kurki! Też kiedyś takie robiłam. Kartki super.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i jak dużo:) A Kurki już też zrobiłam, tylko nie zdążyłam fotek zrobic:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, mnie też najbardziej podoba się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka dla miłośniczki koni i druga imieninowa są prześliczne. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, ale pierwsza imieninowa to moja faworytka :) Kolorki ma super! A ta z kotkiem jest słodziaszna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością podziwiam Twoje kartki po prostu rewelacja. Kurczaczki super kiedyś robiłam podobne. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki, a najbardziej urzekła mnie ta pierwsza:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń