wtorek, 20 sierpnia 2013

Kartka dla bliźniaków....

...w formacie A5.
Chłopcom konie są bardzo bliskie, to myślę, że podołałam zadaniu.




W niedzielę 18.08. 2013 w Sanoku odbył się Jarmark.
Mimo upału przewinęły się prawdziwe tłumy ludzi.
Wystawców było 130 (nie liczyłam tylko podsłuchałam jak pan zapowiadał ze sceny)
Było tyle pięknego rękodzieła, ze można było dostać oczopląsu.
Ja zrobiłam tylko kilka zdjęć, ale jeżeli ktoś ciekawy jak impreza wyglądała, to na pewno znajdzie odpowiednie informacje w necie.








W gronie obserwatorów witam czary mary.Jest mi bardzo miło, że zechciałaś u mnie zagościć.

Pozdrawiam serdecznie, nadal z upalnego Podkarpacia i czekam na deszcz.
Buziaki śle i dziękuję za odwiedziny i komentarze.

8 komentarzy:

  1. karteczka piekna i dopasowana idealnie :) Jarmark cudowny uwielbiam takie miejsca a u mnie ich nie ma zbyt wiele :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki,a kartka dla blizniaków cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza! A jarmark...achh...chciałabym tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Wspaniałe zdjęcia z jarmarku! Jak ja uwielbiam takie imprezy, tylko pomarzyć...
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka- bardzo fajnie dobrałaś papiery i ciekawa jest ta wycinanka :)
    I chyba się powtórzę- zazdroszczę ci tych Jarmarków- u nas w tym temacie posucha :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka, ale trzeba było zrobić dwie, bo się o karteczkę pobiją ;)))))) A na jarmarku same śliczności, tez z chęcią bym tam pospacerowała :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jestem zła. Ja znowu o niczym nie wiedziałam. Czy ja jestem jakaś zakręcona, czy informacja tak źle u nas działa? W Brzozowie żadnego afiszu!!!!!!!!!!
    W necie też nie widziałąm.
    A mój mąż pracujący w Sanoku i o niczym nie wie. Właśnie dostał ochrzan :(((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam moje rodzinne strony:)
    Piękne rzeczy tworzysz, zawsze chciałam się zabrać za decu. ale ciagle brakuje mi czasu, cierpliwości i oczywiście umiejętności he he Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń