wtorek, 22 kwietnia 2014

Serweta na stół.....

....plus trzy mniejsze do kompletu.

Powstawały bardzo długo. Zaczęłam je robić jeszcze w tamtym roku i to głównie na kiermaszach.
Wreszcie postanowiłam, aby na święta były już na swoim miejscu.
Większa o średnicy ponad 60 cm przystroiła stół, a mniejsze o średnicy ponad 40 cm ozdabiają półki.



To gniazdko, mój Hubert znalazł pod drzewem i od razu pomyślał, ze mamie się przyda....




Jeszcze raz bardzo dziękuję za życzenia i za to, ze w okresie świątecznym zaglądałyście do mnie.
Pozdrawiam.


12 komentarzy:

  1. Serwetka jest przepiękna!
    To jest dla mnie niepojęte, jak można coś tak cudnego zrobić! I tak dużego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzór i ta wielkość mówi sama za siebie , gniazdko dostało drugą szansę również piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serwetki a dekoracja na stole cudna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. serwety pięknie - podziwiam taką "koronkową" robotę!
    dekoracje świąteczne bardzo sympatyczne i takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki Basiu droga cudowne i pięknie masz na stole ozdobione - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Bardzo atrakcyjny wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. napracowałas się ,sliczny komlecik

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu sereweteczki są urocze bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNE serwetki! ,a kompozycja z gniazdkiem dodaje uroku.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń