czwartek, 11 lutego 2016

Rozkładane pudełko.....

...na Rocznicę Ślubu.

Zostało wykonane na zamówienie.
Mam nadzieję że spodoba się Jubilatom.












U Marysi w przedszkolu odbył się "Dzień Babci i Dziadka"
Z jedna babcią świętowała, a drugą w ten sam dzień pożegnaliśmy na zawsze.
Dziadków moje dzieci nie miały nigdy.
Mój tata zginał w wypadku jak miałam 4 lata, a teściu zmarł przed naszym ślubem.
Powiem szczerze, że całe życie brakuje mi "tych tatów".




Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. o Matko jak ta Marysia rośnie:)
    już taka Panieneczka:)

    Cudowny boksik a torcik smakowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i eleganckie pudełeczko! A Marysia tak szybko dorasta...
    Przykro mi z powodu "tych tatów"... Ale wszystko to życie wynagradza czymś innym...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko fantastyczne, a co do tych tatusiów, to każdy ich potrzebuje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za cudne pudełeczko - śliczna wnusia ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, to moja córeczka....
      ale ja sie nie obrażam....hi hi hi

      Usuń
  5. mnie by się podobało,ale ,,wnusia,, też mi się podoba haha

    OdpowiedzUsuń