sobota, 25 listopada 2017

Praca, praca...

...i jeszcze raz praca.

Cały czas pracuje, szydełkując.
Niby przyjemne z pożytecznym,
ale czasami w głowie już się kręci.
Nie długo sezon bożonarodzeniowy się kończy, to ręka odpocznie od szydełka.
Ale zobaczymy....

Tym razem zrealizowane zlecenia Pani Katarzyny
Mam nadzieję, że bedzie sie podobać.
Cieszę się, ze moje ozdoby bedą komuś umilać ten magiczny czas.
Ja ze swej strony życzę Wesołych Świąt





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za obecność na moim blogu

6 komentarzy:

  1. O jej, jak dużo cudowności stworzyłas :) Sama nie wiem co najbardziej mi sie podoba :) Chyba te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo wspaniałych ozdób wydziergałaś, przepiękne prace. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, eleganckie i jakie piękne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne eleganckie ozdoby świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już na FB widziałam jak zapracowana mróweczka jesteś :) Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń