wtorek, 5 kwietnia 2022

Kartki świąteczne...

 Każda cegiełka, którą dorzucam potrzebującym, daje wielką satysfakcję, 

że mogłam pomóc.

Te kartki również zostały przekazane na cel charytatywny.

Wykonałam je z przepięknych papierów od Itd.Collection.

Nie tylko te, ale wszystkie inne papiery tej firmy polecam z całego serca.

Itd.Collection dziękuję że mam możliwość tworzenia z waszych materiałów

i najpiękniej jak potrafię, dziękuję za Waszą życzliwość.

Do tej kartki wykorzystałam

Baza do kartki BDK-022 - 150x150 mm * jasnoszara, romby




Do tej kartki użyłam również śliczny papier z niezapominajkami.
Na kwiatki i listki, wykorzystałam resztki papierów, z wcześniejszych kolekcji, których już nie mogę oznaczyć.
Użyłam jeszcze minimalnie folii termoton

 

Baza do kartki BDK-022 - 150x150 mm * jasnoszara, romby





Papier z fiołkami pięknie wkomponował się w wielkanocne klimaty.
Kwiatki i listki wykonałam z papieru pochodzącego  z zestawu "Shabby Chic for spring"
Dwie karteczki z takich samych materiałów





Pozdrawiam serdecznie
Kto wytrwał do końca - DZIĘKUJĘ...

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ta z baziami i pęknietym jajkiem. Być może dlatego że lubię kolor niebieski. Jest delikatna i subtelna. :-) Życzę zdrowych, spokojmych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie druga kartka urzekła.. Bije z niej spokój.. i mimo że pozostałe też ślicznie się prezentują to właśnie dwójka dziś wygrywa:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo....najważniejsze że licytacja osiągnęła niezłą kwotę....

      Usuń
  3. Obydwie kartki bardzo mi się podobają :D Piękne prace :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwarteczki!!! Oby osiągnęły jak najlepszą cenę :)

    OdpowiedzUsuń