środa, 4 maja 2022

Urodzinowo...

 18 - te Urodziny

Chwila powagi i radości.... Wkraczamy w dorosłość, ale w duszy fajnie pozostać jeszcze dzieckiem...

choć przez chwilę

Do tej kartki użyłam papiery od Itd.Collection

 i przesłodki motyw z kalki, którego już oznaczyć nie mogę.

 Pochodzi z wcześniejszej kolekcji

Zestaw do scrapbookingu SLS-006 ''Summertime in blue''


Te i inne papiery sprawdzają się w pracach na różne okazje
Szczerze polecam






Pozdrawiam
Dziękuje ze do mnie zaglądacie

5 komentarzy:

  1. Zawsze wszystko mi się podoba co Pani zrobi, ale tu się przyczepię. Może zmiana koloru wstążki na odcień zielonkawy bardziej by pasowała do aniołka? I zelone koraliki. Połączyłoby to grafikę z kartką, bo coś kolor aniołka mi odstaje. Ale kompozycja kartki jest super! Być może na zdjęciu wyszły inne kolory w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konstruktywne uwagi zawsze w cenie.....być może było by lepiej, nie zawsze uda się wszystko idealnie dopasować, ale zawsze staram się najlepiej jak umiem...

      Usuń
    2. Pani Basiu - Pani karteczki są zawsze dporacowane i estetyczne! Śliczne :-)

      Usuń
    3. bardzo, bardzo dziękuję...

      Usuń
  2. Śliczna karteczka, ja bym nic nie zmieniała. P. S. Ja też lubię mieć książki, oj zgubny to nałóg, niestety miejsca nie przybywa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń