niedziela, 12 lutego 2023

U mnie jak zwykle kolorowo...

 Kolorowo, jajkowo, pisankowo.

Czas szybciutko ucieka.

Między jednymi a drugimi świętami, wydają się dni krótsze, za którymi nie można nadążyć.

Tym razem wydmuszki gęsie, ozdobione techniką decoupage

z wykorzystaniem papieru ryżwego od Itd. Collection

Mnie osobiście te grafiki zachwycają i z całego serca polecam. Są po prostu śliczne


Papier ryżowy ITD R1069


Papier ryżowy ITD R1980


Papier ryżowy ITD R1981


Papier ryżowy ITD R1983




























Dziękuję że dotrwaliście do końca. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Piękne i kolorowe! Są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Otworzyłam buzię z wrażenia! No po prostu zatkało mnie! Takie piękne te jajka są, że szok! Acha, co za utalentowane ręcę to zrobiły! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te wydmuszki. Grafiki rzeczywiście piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pisanki Basiu, a najbardziej podobają mi się te z kwiatami. Też lubię kupować ptaszki dla ozdoby. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń