sobota, 15 czerwca 2024

Praca z szablonem...

 Chciałam mieć tacę i mam taką, jaka miała być.

Tylko że...sknociłam szablon.

Tacę wykonał mój mąż, ja miałam tylko pomalować.

No i wyszło jak wyszło.

Trudno, tak już zostanie. Przeznaczenie jej jest takie jak na zdjęciu.

Tak że wystarczy tak.... chociaż mogło być lepiej, a nawet duuuużo lepiej.

Rzadko mi się zdarza coś zepsuć, ale się zdarzyło.

Będę udawać że tak ma być i miło spędzać czas przy takiej dekoracji.

Nie wiem czy powinnam oznaczać taki piękny szablon od Itd.Collection, bo jednak na mojej tacy wygląda troszkę inaczej. Ale nie popełnia błędów tylko ten, co nic nie robi. Wiem ze u was będzie wyglądał pięknie

.szablon - maska do scrapbooking (HS code 39206219) 16x16 cm ST0134A













Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnego wpisu







2 komentarze: