piątek, 28 grudnia 2012

Kartka ślubna...

... na zamówienie.
W roli głównej Magiczna Kartka. Już wspominałam na blogu, ale powiem jeszcze raz : uwielbiam Marcii papiery.





Wprawdzie już po świętach, ale akcenty świąteczne jeszcze w domu widać.





Nie jestem florystką, ale mam satysfakcję jak sama gałązki poukładam do koszyków, aby pachniało lasem w domu.






Jeszcze raz pokażę moją choinkę, tylko w innym świetle. Powiem Wam, że najbardziej lubię kolorowe choinki, tak na bogato.. Ale w tym roku, ze względu na moją "psotnicę", powiesiłam tylko kilka bombek i moje szydełkowe ozdoby. W ten sposób jest zupełnie inna niż zawsze. I teraz będę bardzo nie skromna. bo bardzo mi się moja choinka podoba w tym roku.





Po ciastach świątecznych zostało tylko zdjęcie.




Mam sprawdzony przepis na biszkopt, który zawsze mi się udaje. Jeszcze nie zdarzyło mi się żeby opadł, albo był zakalec. Może ktoś skorzysta
- 4 białka ubić ze szklanką cukru, na sztywno
- dodać żółtka, ubijać
- po pół szklanki mąki zwykłej i ziemniaczanej dodawać łyżką na przemian, ubijać
- 2 łyżeczki proszku rozmieszać z 2 łyżkami wody, wlać do ciasta, delikatnie wymieszać i upiec biszkopt.
Smacznego.

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia pod poprzednim postem.
Jakie to miłe jak otwieram pocztę, a tu tyle miłych słów. Jeszcze raz dziękuję ze tu zaglądacie.
Całuję i pozdrawiam .




15 komentarzy:

  1. The wedding card is just awesome, love all details, especially the paper from background!!!
    Wish you a happy and creative 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka-śliczna. Przyznam,że nie miałam jeszcze papierów Magicznych :D Chyba czas to zmienić, skoro tak zachwalasz :D
    Gałązki tu i ówdzie zazdroszczę, bo u mnie nie ma gdzie takich postawić. u sufitu chyba musiałabym zawiesić :D
    Pomysł z sankami -fenomenalny. wykorzystam kiedyś :D Tylko pewnie bym je przemalowała na biało :D
    Córcia śliczna, a choinka.... piękna. Delikatnie i pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! I ten nastrój już niestety poświąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u ciebie było w święta.:) Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka :) i śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę przepis już spisałam i sprawdzę go sama w domku, boś mi smaku narobiła. Cudna szopka, i rzeczywiście kilka gałązek w domku a zapach wszędzie się niesie.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ps, pytanie ile czasu piec i w jakiej temp. Pytam bo nie jestem dobrą kuchareczką i nie lubię gotować, a nie chciałabym zepsuć biszkopcika, ot taka ze mnie fajtłapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie!
    Bardzo gorąco dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny na moim blogu, jest mi niezmiernie miło.Tworzysz również wspaniałe rzeczy, jestem pełna podziwu.Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka i piękny świąteczny wystrój!
    Szczęśliwego i dobrego nadchodzącego roku życzę!
















    1

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka bardzo elegancka. Dekoracje śliczne , zwłaszcza te szydełkowe bombki :-))) Sernik z brzoskwiniami też zrobiłam na święta ( chyba dobrze poznałam ?),ale na resztę ciast bym się skusiła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka cudna bije od niej taka niewinność :)) ajk od pary mlodej :)) choineczka śliczna ja też lubię kolorowe a psotnica przesłodka u mnie też w tym roku psotnica zbiła sporo baniek :) może w przyszłym roku zmądrzeje a papier z mag.kart. też lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna karteczka a stroiki przecudne zrobiłaś! Szczególnie ten pierwszy z koronkową bombką ekstra jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szopka i choinka bardzo łądna,a młoda dama przeurocza :) Kochana szampańskiej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ozdoby :) I Mała Gwiazdka śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń