czwartek, 20 grudnia 2012

Zapomniałam pokazać takie bombki...

...wiec nadrabiam zaległości.
Wprawdzie bardzo podobne do poprzednich, a jednak trochę inne.
Czas szybko leci. Za parę dni już święta, a ja właściwie jeszcze w proszku. Ale jakoś to będzie.



Zapomniałam również pochwalić się wygranym bonem w SZUFLADZIE do zrealizowania w sklepie studio75. Wybrałam sobie kolekcje papierów summer&late i winter time. Papiery super. Jeszcze raz dziękuję.



W między czasie trochę czytadełka. Przyznaję się, nie zawsze moje czytanie jest zbyt ambitne, ale dla mnie książka to jest książka i nie koniecznie musi być z najwyższej półki, chociaż takie uwielbiam najbardziej.
"Matka" typowo psychologiczna powieść, bardzo mi się podobała. Justynko, dziękuję. Ale jak już pisałam wcześniej, przygarniam również te, których już nikt nie chce. I aby nie stały się bezdomne lub wylądowały na śmietniku, u mnie znajdują miejsce i szacunek. Bo przecież KTOŚ to napisał....KTOŚ wydał....i w końcu KTOŚ przeczytał....



Witam nowych obserwatorów. Jest mi niezmiernie miło, że zechcieliście się u mnie rozgościć.
Dziękuję za wszystkie komentarze, każde wasze słowo to miód na serce.
Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Piękne bombeczki :) i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. bombki niezmiennie podziwiam! wygranej gratuluję :) a na święta myślę, że nie tylko Ty jesteś w proszku Basia, więc głowa do góry - będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. już czas lepić pierogi Bzsiu...bombki sliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne bombki i te i poprzednie:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te bombki. cieszę się, że nagroda już jest u ciebie :D
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są...jestem zachwycona!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombki!:)Gratuluję nagrody.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz podziwiam twoje bombki :) Życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo te bombki,Wesołych świąt,zdrowych,radosnych

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń