czwartek, 23 kwietnia 2015

Zaproszenia komunijne....

...wykonane na zamówienie, ze zdjęciem Julki, która zaprasza na swoją uroczystość.

Dostałam pozwolenie publikowania na swojej stronie, za co bardzo dziękuję.
Wzór Zaproszenia będzie dostępny, ale należy pamiętać, że kolor jest podglądowy.
Można go zmieniać wedle swojego pomysłu i upodobań.
Może być również wersja dla chłopczyków.
Wszystko po wcześniejszym ustaleniu.



A to dla Was z mojego parapetu za odwiedziny i komentarze.



Pozdrawiam serdecznie z cieplutkiego i pogodnego Podkarpacia

Witam nowych obserwatorów z Google+

8 komentarzy:

  1. Śliczne jak zawsze i bardzo delikatne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, można tylko podziwiać całymi godzinami!!!! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basie kochane, bardzo dziękuję za miłe słowa......

      Usuń
  3. To mam okazje Basiu jeszcze raz podziękować :-) Polecam chętnym bo zaproszenia są poprostu prześliczne :-) mama Julki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mnie tu znalazłaś.
      Dziękuję za miłe słowa i zamówienie jeszcze raz

      Usuń
  4. piękne,a ten skrętnik rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zaproszenia.Zauroczył mnie Twój kwiatek , jest śliczniutki, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Wam bardzo za komentarze i dopowiem że BARDZOOOOOO lubię skrętniki.
      Ale niestety mam zawsze problem żeby utrzymać je przez zimę.
      Miałam jeszcze różowy, biały......ale miałam.....i podejrzewam, że gdyby nie moja mama to i te by mi pewnie zdechły.....

      Usuń