wtorek, 1 października 2013

Dzisiaj mój blog świętuje drugie urodziny....

....z tej okazji zapraszam na słodkości.

Candy jest dla osób blogujących i z polskim adresem. Należy
- umieścić podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga
- napisać komentarz, wyrażając tym samym chęć udziału w zabawie.

I tu będzie mi bardzo miło, jak powiecie co najbardziej lubicie, podoba Wam się w moich pracach.

Nagrodą jest niespodzianka.
Podpowiem tylko, że będzie to coś z moich prac.


Zabawa trwa od dzisiaj do 31.10.2013
Ogłoszenie wyników po 1.11.2013
Zapraszam

45 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się zapisuję :-))) W Twojej twórczości podobają mi się dekupażowe prace, szydełkowe oraz łączenie w kartkach delikatnych elementów papierowych i aplikacji atłasowych :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga:-))) A co mi się podoba? Ciężko się zdecydować, ale wybieram dekupażowe prace i szydełkowe bombki !!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ja jestem trzecia.
    Basiu, Twoje prace są śliczne, ale stawiam na dekupaż i karteczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja tuż za pierwszą trójką :).
    A ja mam słabość szczególną do Twoich szydełkowych prac.
    Bombeczki i motylki - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest ładne..trudno wybierać.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może i mnie zabraknąć w tej kolejce. Najbardziej kocham Twoje buteleczki decu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością ustawię się w kolejce:) Najbardziej lubię hafciki:) ale wszystko jest piękne i decu i szycie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a co z moim komentarzem, pamiętam, że się tu zapisywałam, pewnie nadusiłam nie to, co trzeba. Potwierdzam, że ja też staję w kolejce i pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych,mnie podoba się właściwie wszystko,ale ponieważ sama nie mam specjalnego zamiłowania do szydełka,więc te Twoje prace najbardziej łapią mnie za serce,no i oczywiście staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz osiągniętych w tym czasie sukcesów :) Na pewno będzie ich jeszcze więcej :) Chętnie wezmę udział w Twoim candy, a banerek już jest na blogu.
    Z Twoich prac najbardziej podobają mi się zakładki i butelki w technice decoupage, są zawsze ładnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy! Oczywiście, staję w kolejce.:) Wszystko u ciebie mi się podoba: ostatnio butelki z decoupage.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja o ja też chcę! bardzo chętnie popodziwiam takie cudo na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział w twojej rozdawajce bo piekne rzeczy tworzysz i jestem ciekawa co przygotowałaś! Wszystkiego naj! z okazji rocznicy bloga! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja ustawiam się w kolejce, bo Twoje prace są piękne! mnie szczególnie urzekły szkatułki decoupageowe oraz cudne szydełkowe ozdoby Bożonarodzeniowe, szczególnie bombki i gwiazdki - cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także się zapisuję wszystkie prace są piekne ale decu przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i ja będę miała szczęście. Najbardziej uwielbiam twoje decu Deseczki wieszaczki mnie zauroczyłu a motyw na kuferku z różami w konturówce to już piękno samo w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji 2 rocznicy.
    Z przyjemnością spróbuję szczęścia u Ciebie.
    Moimi faworytami są szydełkowe bombki.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji rocznicy! Z wielką chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce ;) Ja bardzo bardzo podziwiam decu i hafcik bo to są dziedzina tak bardzo mi obce, więc zawsze chętnie sobie oglądam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się ustawię w kolejce :) bardzo podoba mi się sposób i efekt postarzania przy deq

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią zapisuję się u koleżanki z jesiennego podkarpackiego festiwalu w Jasiu Wędrowniczku, bardzo podobają mi się pudełka z decoupage i kartki, z zresztą co tu wyliczać..., wszystko mi się podoba! buziaki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce .... możne akurat do mnie los się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. trafiłam tu przez przypadek... ale zostanę na dłużej, bo tworzysz piękne rzeczy! Niesamowicie podobają mi się szydełkowe aniołki i bombki (nigdy nie potrafiłam robić na szydełku- może stąd ten podziw dla takich prac- aniołki kolekcjonuję a szydełkowych jeszcze nie mam!) oraz urzekły mnie Twoje skrzyneczki... zakochałam się w tej z różami, na które nałożyłaś konturówkę! jest cudowna! Trzymam za siebie kciuki, aby udało się wygrać jedną z Twoich pięknych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział w zabawie. Co najbardziej mi się podoba? Decoupage, np. butelka z zielonym winogronem albo skrzyneczka z różami... nie będę więcej wymieniać bo miejsca zabraknie :) Dlaczego akurat ta technika? Może dlatego, że nieznana mi, szydełkiem umiem się posługiwać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję drugiej rocznicy :) za te dwa lata zgromadziłaś tak wiele pięknych i twórczych prac, że wypada mi jedynie życzyć po prostu kolejnych :) Wszystkie są perfekcyjne i znakomite. Co mnie się podoba? Dwa rodzaje Twoich prac - decu - sporo zachwyca, ale number one to bez wątpienia skrzyneczka z różą oraz drugi typ to serwetki szydełkowe. Są obłędne! Obie te techniki pomimo prób są dla mnie nieosiągalne, więc zawsze jest to dla mnie niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję z okazji rocznicy to niezły kawałek życia . Pobuszowałam dziś u Ciebie i jesteś niesamowicie wszechstronna podziwiam ... ja nie wiem jak to ogarniasz . Tu nie jedno zrobiło na mnie wrażenie kuferek z decu , szydełkowe kolczyki ale naj naj ... śnieżynki szydełkowe i bombki . Co to za arcydzieła w zyciu czegoś takiego nie zrobię . POzdr

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję kolejnej rocznicy blogowania i życzę nieustającej weny twórczej :) dołączam do zabawy :)
    wszystkie Twoje prace są fantastyczne ja jednak nie potrafię zrobić tych cudnych szydełkowych aniołków , gwiazdek i dzwoneczków :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy!
    Bardzo podobają mi się Twoje skrzyneczki decu !
    Oczywiście zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się chętnie zapisuję. Oj chciałoby sie wygrac taką niespodziankę :) Podoba mi sie wiele rzeczy które robisz, świetne są cudeńka w technice decoupage, cudne kartki, ale mnie najbardziej zauroczyły zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy. :)
    Z przyjemnością zapisuję się na Twoje słodkości. :)
    Wszystkie Twoje prace są świetne, a decou rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również gratuluję rocznicy. Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają, ale szczególnie decoupage i szydełkowe bombki. Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dieta dietą, ale po takie nietuczące słodkości, to i ja staję w kolejce. A jako, że zbliżają się święta to nie będę oryginalna, jak powiem, że bombeczki szydełkowe są NAJ :)
    Gratuluję wygranej za 1500 komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję tak wspaniałej rocznicy :) zgłaszam się do zabawy. Bannerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję rocznicy blogowania. Banerek wisi, obserwowana również jesteś, a w Twoich pracach niesamowicie urokliwe są ozdoby na Boże Narodzenie oraz decoupage. Pozdrawiam cieplutko
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu kolejnych rocznic, wspaniałych prac oraz miłych Obserwatorów ceniących to co tworzysz. Powodzenia.
    Z Twoich prac najbardziej mi się podobają skrzyneczki, zakładki, deseczki itd. wykonane techniką decoupage.
    Z przyjemnością pomarzę o Twojej niespodziance.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, który niedługo będzie roczek świętował.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham niespodzianki :) nie mogę się oprzec... zapisuję się, jesli pozwolisz... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się również :)
    baner: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam sie i ja w kolejce :-)
    uwielbiam niespodzianki :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluę i zgłaszam się
    ponieważ szydełko nigdy nie było moją mocną stroną to własnie twoje szydelkowe dekoracje podziwiam najbardziej. A te ostatnie aniołki, po prostu coś cudownego,

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję drugiego roczku i zgłaszam się do zabawy:) A c podoba mi się u Ciebie najbardziej? - szydełkowe bombki, kolorowe serwety, butelki decoupage:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem chętna do udziału!:) A najbardziej podobają mi się wypchane zwierzątka - kotki i koniki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne te Twoje prace :))) Z chęcia ustawię się w kolejce po niespodziankę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje drugiej rocznicy i dziękuje że wytrzymujesz z nami już dwa lata :):)
    dzięki temu że pokazujesz co można robić z papierków, niteczek , deseczek itp. jesteś inspiracją dla nie jednej osoby. Wielkie dzięki Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia. Jako kompletna noga z szydełkowania jestem pod wielkim wrażeniem szydełkowych prac, zwłaszcza tak cudnie wyglądających aniołków i bombek choinkowych. Ach jak pięknie wyglądałaby nasza choinka ozdobiona przepięnymi białymi szydełkowymi ślicznościami :) Pomarzyć można... :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Piękne są Twoje prace ale jeśli mam wybierać, to stawiam na decoupage :).

    OdpowiedzUsuń