sobota, 4 maja 2013

Kartki Komunijne...

... dla Klaudii.



A to zdjęcie specjalnie dla Aisab z pozdrowieniami od mojej córeczki Marysi.


Basiu, uwierz mi, że takie "gafy" absolutnie mnie nie obrażają. Z biegiem czasu pewnie nie raz zostanę nazwana babcią. W prawdzie mogłabym już być, bo mój syn Hubert w tym roku kończy 22 lata, ale na razie nic na to nie wskazuje. Różnica wieku moich dzieci to 19 lat. Bardzo dużo. Ale z doświadczenia, polecam wszystkim dojrzałe macierzyństwo. Czasem nerwów i sił brak, ale dajemy rade...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Wśród obserwatorów witam  Bożenę Wdaniec. Rozgość się.

14 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne, a córeczka Marysia cudna i taka urocza!
    Między mną a moją najmłodszą siostrą jest aż 20 lat różnicy :) I wiem, że mojej mamie jak i nam wszystkim bardzo to służyło:)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeczka przesliczna jak z obrazka,no dziewczyny to ja was pokonuję bo u mnie jeszcze większa różnica ale dzięki temu tak jak pisze Sylwia dobrze mi to posłużyło,gdyby nie ostatni syn to bym sie nie nauczyła na komputrze i odkryła swoja pasję.Jutro konczy 18 lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatniutkie karteczki, urocze,:) A córcia jak malowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko bardzo bardzo dziękuję tego potrzebowałam :)duża buźka dla Marysi Ona jest śliczna i taka szczęśliwa, mam dzisiaj tzw "doła" ale jak popatrzyłam na buziunie Marysi to mi się polepszyło aż uśmiech zagościł na mojej twarzy,

    Basiu ja Ci chyba zazdroszczę (tak pozytywnie)
    ja wychowałam 3 dziewczyny dwie moje a trzecią wychowałam bez adopcji, po prostu przyjęłam do siebie, uratowałam przed aborcją, po 9 miesiącach zabrałam, pokochałam, wychowałam, wykształciłam... dzisiaj przyjęła do siebie swoją chorą Matkę i opiekuje się Nią z czego jestem dumna.

    a ja tak naprawdę teraz jestem sama :)przydałby się Ktoś do tupania nogami, płakania,trzaskania drzwiami, obrażania się :)
    Ty naprawdę jesteś szczęściarą :)

    Ucałuj mocno tego swojego ślicznego szkrabika

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu a karteczka jest śliczna bardzo Cię przepraszam, ale dopiero teraz p[opatrzyłam na krateczkę, Marysia była ważniejsza :)
    i to Jej cudowne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. §liczna ta Panna,a jeżeli chodzi o różnicę wieku,to mój najstarszy brat był ode mnie starszy właśnie o 19 lat,a mama zawsze powtarzała,że dzięki temu,że tak późno się "przytrafiłam",to na stare lata ma opiekę,a karteczka też śliczna,ale Marysia przebija wszystko,pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki śliczne, a córeczka urocza !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka :) A Marysia kwitnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczki takie leciutkie, idealne dla dzieci :)
    Marysia pięknie wystrojona, ślicznie pozuje do zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne kartki, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka śliczna, a Marysia urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna Twoja Marysia!:)
    A mojej mamy brat jest moim rówieśnikiem i to ja bardzo sobie zawsze chwaliłam i byłam bardzo zadowolona:))) Dla mnie był jak brat:)))
    Buziaczki dla Marysi:)))

    OdpowiedzUsuń