wtorek, 28 maja 2013

Zawsze jest pora....

...na aniołki.
W związku z kiermaszami, zrobiłam kilka szydełkowych aniołków. Może się komuś spodobają.


Na zamówienie kartka urodzinowa w większym formacie.
Musiał to być niesamowity człowiek, skoro lata mijają, a uczennica o Nim pamięta.



Kartka ślubna również na zamówienie i również w większym formacie.



Pozdrawiam serdecznie z zimnego Podkarpacia i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa które od Was dostają.

Anna M. , Aisab - tak, macie rację. Podkarpacie jest piękne. Bieszczady są cudne. Widoki prześliczne. Bieszczady kocham bardzo. Może już w tym roku wybierzemy się chociaż na krótką wycieczkę, bo moja mała turystka jeszcze nie nadaje się na dalekie wędrówki. Ale uwierzcie mi, że bardzo tęsknie za Połoninami.

14 komentarzy:

  1. Piękniutkie aniołki i kartki! Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne aniołki, kokardki dodaly im uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :) a aniołki szybko znajdą nabywców:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki.
    A gdzie będzie ten kiermasz?
    Pozdrawiam z zimnego i deszczowego Podkarpacia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, takie piękne aniołki pójdą w "try miga"!:)Udanego kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki pasują na każdą okazję :-))) Są delikatne i pięknie ozdabiają każde miejsce :-)))Pewnie rozejdą się w mgnieniu oka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. tia..szykujesz się widzę na niedzielę....może i ja zawitam....może...
    ja niby z tąd a na połoninach nie byłam.... :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko aniołki są anielskie odfruną od Ciebie w pierwszej kolejności:)
    Karteczka też śliczna ale aniołki to aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aniołki są jak świeże bułeczki,zawsze się sprzedają

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołeczki śliczne i kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołki przecudne! Kartki śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki śliczne,a kartka ze słonecznikami jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń