wtorek, 7 maja 2013

Kolejne komunijne...

...kartki. Dla chłopczyka i dziewczynki. Obrazki znalezione w sieci.
Tym razem z użyciem papierów z Magicznej Kartki, którymi wciąż się zachwycam.



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Fajnie czyta się, że nie tylko u mnie jest taka duża różnica wieku moich dzieci.
Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaki.
Wśród obserwatorów witam Sabkę.

Aisab - jestem pełna podziwu, za to co zrobiłaś, jak pięknie wychowałaś przybraną córkę i naprawdę masz prawo być teraz z niej dumna.

11 komentarzy:

  1. Basiu Wielkie Dzięki:)
    Karteczka jak wszystkie cudowna:)
    mnie się zepsuł Big shot, aż się popłakałam :(
    ale już mam dzisiaj przyszedł nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi !
    Kartki przecudnej urody !
    Ja mam siostrę starszą o 17 lat 6 miesięcy.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam przypadkiem i cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Bardzo ładne prace, estetyczne i ciekawe. Dodaję do obserwowanych, żeby częściej tu zaglądać :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te karteczki, takie delikatne - cudo!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! Bardzo podoba mi się połączenie papieru w kwiatki z kwiatkami wycinanymi- świetnie to wygląda - fajna przestrzenność :)
    Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Basiu,jestem zachwycona i pod wielkim wrażeniem pani zdolności :) Z wielką przyjemnością będę obserwatorem pani bloga i polecać wśród moich znajomych bo naprawdę warto :) Jeszcze raz gratuluję ta wielkiego talentu :)Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne,dobrze że tu widzę że ty żyjesz.................................kobieta pracująca

    OdpowiedzUsuń